Veelgestelde vragen

Heb je een vraag en kom je er na het lezen van de veelgestelde vragen nog niet uit? Neem dan tijdens openingstijden telefonisch contact op met de winkel: 070-7536440. Wij kunnen jou dan direct te woord staan. Onze openingstijden zijn van maandag van 11:00 tot 18:00, dinsdag t/m vrijdag van 9:30 tot 18:00 en zaterdag van 9:30 tot 17:00.

Ik ben iets vergeten te bestellen of ik heb het verkeerde artikel besteld.

Het is mogelijk om nog een product of meerdere producten toe te voegen aan jouw bestelling. Om dit te doen, dien je eerst contact op te nemen met de winkel. Bij voorkeur telefonisch via 070-7536440 (maandag van 11:00 tot 18:00, dinsdag t/m vrijdag van 9:30 tot 18:00 en zaterdag van 9:30 tot 17:00) of stuur anders een e-mail via onze contactpagina.

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling verstuurd wordt?

Een bestelling wordt, zodra de betaling bij ons binnen is, zo snel mogelijk verstuurd. Wij streven er naar om alle bestellingen die voor 13:00 worden geplaatst, diezelfde dag nog te overhandigen aan PostNL. In de meeste gevallen levert PostNL het pakketje dan de volgende dag op het aangegeven adres. Onze ervaring is echter dat het in sommige gevallen ook kan gebeuren dat PostNL het pakketje niet de volgende dag, maar die dag daarop levert. Helaas kunnen wij hier geen invloed op uitoefenen. Hou hier dan ook rekening mee met jouw bestelling. Op zaterdag en zondag verzenden wij geen pakketten. Bestel je op vrijdagmiddag, zaterdag of zondag, dan zal jouw pakket maandag bij ons opgehaald worden door PostNL. (Deze levertijd geldt alleen voor consumenten. Voor groothandelklanten gelden andere levertijden.)

Is het product dat ik wil bestellen op voorraad?

Wil je zeker weten dat een product dat je wil bestellen op voorraad is of wil je iets vragen over het betreffende product? Neem dan contact op met de winkel. Dit kan tijdens openingstijden via 070-7536440. Wij kunnen jou dan direct te woord staan. Onze openingstijden zijn van maandag van 11:00 tot 18:00, dinsdag t/m vrijdag van 9:30 tot 18:00 en zaterdag van 9:30 tot 17:00.

Een product dat ik wil bestellen staat op uitverkocht. Hoe weet ik wanneer het product weer op voorraad komt?

Indien je wil weten wanneer een uitverkocht product weer op voorraad komt, kan je contact op nemen met de winkel. Dit kan tijdens openingstijden via 070-7536440. Wij kunnen jou dan direct te woord staan. Onze openingstijden zijn van maandag van 11:00 tot 18:00, dinsdag t/m vrijdag van 9:30 tot 18:00 en zaterdag van 9:30 tot 17:00. Je kan ook jouw vraag via de e-mail stellen door jouw vraag in te sturen via ons contactformulier. Wij streven ernaar om deze binnen 24 uur te beantwoorden.

Ik heb een vraag over een product. Hoe kan ik deze stellen?

Wij helpen jou graag, net als in onze winkel, met het selecteren van de juiste producten voor jouw project! Heb je een vraag en kom je er niet uit? Neem dan gerust contact op met onze winkel. Dit kan tijdens openingstijden via 070-7536440. Wij kunnen jou dan direct te woord staan. Onze openingstijden zijn van maandag van 11:00 tot 18:00, dinsdag t/m vrijdag van 9:30 tot 18:00 en zaterdag van 9:30 tot 17:00.  Je kan ook jouw vraag via de e-mail stellen door jouw vraag in te sturen via ons contactformulier. Wij streven ernaar om deze binnen 24 uur te beantwoorden.

Ik wil graag iets bestellen, maar ik ben niet thuis om het te ontvangen.

Het is mogelijk om een alternatief adres op te geven voor verzending. Het pakketje wordt dan op dat adres bezorgd. Past het pakket door de brievenbus dan hoef je daarvoor niet thuis te blijven. In de winkelwagen kan je zien of jouw bestelling wordt verstuurd als brievenbuspakket of als postpakket. Dit kan je zien aan het tarief dat in rekening wordt gebracht voor het verzenden. Deze verzendkosten bedragen € 3,50 voor een bestelling die door de brievenbus past en € 4,95 voor pakketpost (pakje past niet door de brievenbus).

Wat zijn de verzendkosten?

Deze verzendkosten bedragen binnen Nederland € 3,50 voor een bestelling die door de brievenbus past en € 4,95 voor pakketpost (pakje past niet door de brievenbus). Voor pakketten naar België rekenen wij € 6,95. Wij verzenden jouw bestelling met PostNL. Zowel bij een brievenbuspakket als bij pakketpost wordt er door PostNL een track & trace code verschaft.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Ja! Je kan jouw bestelling ook tijdens openingstijden afhalen in onze winkel op de Koningin Julianalaan 166 in Voorburg. Je selecteert dan in het afrekenscherm de optie “Afhalen in Voorburg”. Je kan dan tevens kiezen om de bestelling in de winkel te betalen.

Zijn de prijzen op de website inclusief btw?

Al onze prijzen zijn inclusief BTW.

Ik heb iets besteld, maar wil dit graag terugsturen, kan dat?

Voldoet het product niet aan je verwachtingen, dan mag je het binnen 14 dagen herroepen door ons een e-mail te sturen via onze contactpagina. Na aanmelding van de retour (herroeping), heb je nog 14 dagen de tijd om het artikel naar ons retour te sturen. Kijk voor een uitgebreide uitleg via deze pagina.