Bestelvoorwaarden

Klik op het betreffende artikel om de voorwaarden te kunnen bekijken, of download de bestelvoorwaarden als .pdf onderaan de pagina.

Artikel 1 - Bestellen

  1. Voor consumenten: In de Cake, Bake & Love webshop kun je kiezen om jouw bestelling te laten verzenden of jouw bestelling op te halen in de winkel Cake, Bake & Love op de Koningin Julianalaan 166 in Voorburg. Indien je kiest voor verzenden, dan worden er verzendkosten in rekening gebracht. Deze verzendkosten bedragen € 3,50 voor een bestelling die door de brievenbus past en € 4,95 voor pakketpost (pakje past niet door de brievenbus). Wij verzenden jouw bestelling met PostNL. Zowel bij een brievenbuspakket als bij pakketpost wordt er door PostNL een track & trace code verschaft. Wanneer je de producten in het winkelwagentje hebt geplaatst en vervolgens op afrekenen klikt, zie je achter het kopje verzending direct hoeveel verzendkosten er voor deze bestelling in rekening worden gebracht. In dit scherm kan je tevens aangeven of je jouw bestelling wil laten verzenden of dat je deze wil ophalen in onze winkel in Voorburg.
  1. Voor groothandelklanten: In de Cake, Bake & Love webshop kun je kiezen om jouw bestelling te laten verzenden of jouw bestelling op te halen in de winkel Cake, Bake & Love op de Koningin Julianalaan 166 in Voorburg.Indien je kiest voor verzenden, dan worden er verzendkosten in rekening gebracht. Deze verzendkosten bedragen € 3,50 voor een bestelling die door de brievenbus past en € 4,95 voor pakketpost (pakje past niet door de brievenbus). Wij verzenden jouw bestelling met PostNL. Zowel bij een brievenbuspakket als bij pakketpost wordt er door PostNL een track & trace code verschaft. Wanneer je de producten in het winkelwagentje hebt geplaatst en vervolgens op afrekenen klikt, zie je achter het kopje verzending direct hoeveel verzendkosten er voor deze bestelling in rekening worden gebracht. In dit scherm kan je tevens aangeven of je jouw bestelling wil laten verzenden of dat je deze wil ophalen in onze winkel in Voorburg. Bestellingen vanaf € 450,- inclusief btw worden gratis verzonden.

Artikel 2 - Levertijd

  1. Voor consumenten: Een bestelling wordt, zodra de betaling bij ons binnen is, zo snel mogelijk verstuurd. Wij streven er naar om alle bestellingen die voor 13:00 worden geplaatst, diezelfde dag nog te overhandigen aan PostNL. In de meeste gevallen levert PostNL het pakketje dan de volgende dag op het aangegeven adres. Onze ervaring is echter dat het in sommige gevallen ook kan gebeuren dat PostNL het pakketje niet de volgende dag, maar die dag daarop levert. Helaas kunnen wij hier geen invloed op uitoefenen. Hou hier dan ook rekening mee met jouw bestelling. Mocht je een bestelling plaatsen en het product is onverhoopt niet op voorraad, dan nemen wij diezelfde dag nog contact met jou op om dit te melden en door te geven wanneer de bestelling wel geleverd kan worden. In overleg kan dan besloten worden de bestelling later te verzenden, een vergelijkbaar product te sturen, het bedrag van het product dat niet op voorraad is terug te storten of de gehele bestelling te annuleren. Wij gaan ervan uit dat de aangegeven voorraad op de website correct is. In een enkel geval kan het voorkomen dat het laatste artikel net in de winkel is verkocht en dat dit nog niet is doorgevoerd in onze webshop. In dit geval zullen wij altijd contact opnemen en de mogelijkheden zoals hierboven aangegeven bespreken. Wil je zeker weten dat een product dat je wil bestellen op voorraad is of wil je iets vragen over het betreffende product? Neem dan contact op met de winkel. Dit kan tijdens openingstijden via 070-7536440. Wij kunnen jou dan direct te woord staan. Onze openingstijden zijn van maandag van 11:00 tot 18:00, dinsdag t/m vrijdag van 9:30 tot 18:00 en zaterdag van 9:30 tot 17:00.
  1. Voor groothandelklanten: Afhankelijk van de samenstelling van de order hanteren wij een levertijd van 1 tot 7 dagen. Na het plaatsen van de bestelling zullen wij altijd telefonisch of via e-mail contact opnemen om de levertijd door te geven. Wil je graag vooraf weten wat de levertijd zal zijn van jouw bestelling? Neem dan tijdens openingstijden telefonisch contact op met de winkel: 070-7536440. Wij kunnen jou dan direct te woord staan. Onze openingstijden zijn van maandag van 11:00 tot 18:00, dinsdag t/m vrijdag van 9:30 tot 18:00 en zaterdag van 9:30 tot 17:00.

Artikel 3 - Betalen

In onze webshop ondersteunen wij de volgende betaalmiddelen:

  • iDEAL
  • PayPal
  • Bankoverschrijving (alleen mogelijk bij vooruitbetaling)

iDEAL

Bij deze betaalmethode kun je tijdens het bestelproces de betaling afhandelen met je eigen bank. Je rekent af in je vertrouwde internetbankieren betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van je eigen bank.

De voordelen:

  • iDEAL is net zo vertrouwd, veilig en gemakkelijk als internetbankieren;
  • iDEAL wordt ondersteund door de grote Nederlandse banken;
  • Toegang tot internetbankieren van een van de deelnemende banken is voldoende om gebruik te kunnen maken van iDEAL;
  • Controle en overzicht op de betaling;
  • iDEAL is ontwikkeld door ABN AMRO, ING Bank en Rabobank;
  • iDEAL kan gebruikt worden door consumenten die internetbankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, ING, Knab, Rabobank, RegioBank, SNS Bank, Triodos Bank, Van Lanschot Bankiers.

Hoe werkt iDEAL:

  1. Je plaatst een bestelling. Kies op de betaalpagina voor de betaalmethode iDEAL en en selecteert in het uitklapvenster jouw bank;
  2. Vervolgens wordt je doorgeleid naar jouw eigen bank waar de betaalopdracht voor je klaar staat;
  3. Je wordt door je bank gevraagd een aantal gegevens in te vullen en autoriseert de betaling. Het bedrag wordt direct van je betaalrekening afgeschreven en de bestelling wordt verwerkt.

PayPal

Indien je beschikt over een PayPal-account, dan kun je voor deze optie kiezen. Een PayPal-account kun je gratis aanvragen.

  1. Je plaatst een bestelling. Kies op de betaalpagina voor PayPal en klik op “verder”.
  2. Vervolgens kom je in het inlogscherm van PayPal, vul je inloggegevens in.
  3. Je wordt door PayPal gevraagd autoriseert de betaling te autoriseren. De betaling wordt direct aan ons bevestigd en de bestelling wordt verwerkt.

PayPal is beschikbaar voor de volgende landen: Nederland, België, Denemarken, Frankrijk, Italië, Duitsland, Luxemburg, Oostenrijk, Finland, Zwitserland, Noorwegen, Spanje, Sweden, Polen.

Artikel 4 - Klachten

Wij doen ons best om jouw bestelling met de uiterste zorg te behandelen. Het kan natuurlijk voorkomen dat je niet tevreden bent over de service of over het product. Heb je een klacht, vraag of opmerking? Neem dan direct contact met ons op!

Tijdens onze openingstijden van maandag van 11:00 tot 18:00, dinsdag t/m vrijdag van 9:30 tot 18:00 en zaterdag van 9:30 tot 17:00 kun je de winkel telefonisch bereiken via 070-7536440 of door een mail te sturen via onze contactpagina. Buiten openingstijden van de winkel kun je een e-mail sturen via onze contactpagina en wij zullen de volgende dag telefonisch of via de e-mail contact met je opnemen.

Artikel 5 - Garantie

Op al onze producten is de wettelijke garantie (non-conformiteit) van toepassing.

Artikel 6 - Herroepingsrecht

Voldoet het product niet aan je verwachtingen, dan mag je het binnen 14 dagen herroepen door ons een e-mail te sturen via onze retourpagina. Na aanmelding van de retour (herroeping), heb je nog 14 dagen de tijd om het artikel naar ons retour te sturen.

Cake, Bake & Love accepteert retourzendingen, mits deze binnen 14 dagen na verzending bij ons zijn aangemeld. Deze (herroepings)termijn gaat in op de dag na ontvangst. Binnen die termijn kan een artikel, zonder opgaaf van redenen, geretourneerd worden. Hieraan zijn de volgende voorwaarden verbonden:

  • Uitgezonderd van retourzending zijn tijdschriften en eetbare prints.
  • Product en verpakking mogen niet open of beschadigd zijn.
  • Het product dient met alle geleverde toebehoren en in de originele staat en verpakking geretourneerd te worden.
  • Graag ontvangen wij een reden van retour bij de aanmelding van het te retourneren product.
  • Verzendkosten voor het retourneren van de producten dien je zelf te betalen. Indien de verzending onvoldoende gefrankeerd is, worden deze kosten afgetrokken van het te storten bedrag.
  • De retour verzending dient voorzien te zijn van een track & trace. Wij zijn niet verantwoordelijk voor het kwijtraken van zendingen verstuurd zonder track & trace.
  • De oorspronkelijk gemaakte bezorgkosten worden niet gecrediteerd.

Adres voor retourzendingen:

Cake, Bake & Love
Koningin Julianalaan 166
2274JN Voorburg

Disclaimer

Bij eventuele prijsfouten behoudt Cake, Bake & Love zich het recht om de betreffende producten niet uit te leveren. De klant wordt hierover geïnformeerd indien hier sprake van is.